Liikkuvan kuvan kyky kertoa tarinoita, alleviivata faktoja, jakaa tietoa ja auttaa ymmärtämään, on ylivoimainen kirjoitettuun sanaan verrattuna. Jo minuutin mittainen video kertoo yhtä paljon, kuin 1,8 miljoonaa sanaa, sen sanoma muistetaan paremmin ja sen pariin palataan todennäköisemmin.

Videon avulla yrityksen inhimillistäminen, haluttujen mielikuvien luominen, myynnin lisääminen ja hankalian asioiden yksinkertaistaminen on helpompaa ja sanoman tavoittavuus nousee huomattavasti.

Hyvin tuotettu liikkuva sisältö koskettaa ja kiinnostaa kohderyhmää. Siksi ammattitaitoinen pohdinta tavoitteista ja kohderyhmästä on välttämätöntä. Te tunnette asiakkaanne, me heidän katselutapansa ja tavoitettavuutensa. Internetin valtavasta sisältömassasta erottautuminen on vaikeaa, mutta mahdollista. Me tiedämme, miten se tehdään.

 

 

Mikä maksaa, miksi maksaa?

Videoita voi tehdä tuhansin tavoin. Kun sisällön tavoitteet on selvitetty, on aika pohtia, mihin rahaa laitetaan. Tarvitseeko konsepti käsikirjoittajaa, graafikon tekemiä animaatioita tai upeita helikopterikuvia? Käytetäänkö näyttelijöitä, haastatellaanko yrityksen avainhenkilöitä tai onko kuvauspäiviä yksi vai kymmenen? Kaikki on mahdollista ja tärkeintä on tarkoituksenmukainen lopputulos. Näistä tekijöistä kuitenkin riippuu, kuinka paljon video maksaa. Minuuttihinnan määrittävät tarpeet ja tavoitteet, ei minuuttien määrä.

Jos haluat pysyä ajantasalla digitaalisen median tapahtumista, siirry blogiimme

 

Miten ja milloin?

Osakkaamme ovat tehneet televisio-ohjelmia ja digitaalisia sisältöjä yli vuosikymmenen ajan. Olemme tavoittaneet parhaimpina viikkoina 2,5 miljoonaa ihmistä. Digipuolella olemme onnistuneet kasvattamaan kävijämääriä ja myyntiä, selittämään vaikeita asioita ja tekemään vaikutuksen kansainvälisiin yleisöihin.

Kun otat meihin yhteyttä, sinulla ei tarvitse olla muuta kuin tarve ja tavoite, me hoidamme lopun. Ideoimme ja etsimme kanssanne yhteisen sävelen, jota lähdetään toteuttamaan. Kun idea ja budjetti on hyväksytty, me kirjoitamme, kuvaamme ja leikkaamme. Raakaversion katsomisen jälkeen voit vielä antaa kommentteja, jotta lopputulos olisi juurikin tarvitsemasi. Meiltä saat myös ehdotuksia mahdollisista levityskanavista ja tavoista. Pidämme tiivistä yhteyttä yhteyshenkilönne kanssa ja hyödynnämme asiantuntijuuttanne projektin loppuun saakka. Koska sinä tiedät tarpeesi ja me toteutuskeinot.

Referenssit: 

http://vimeo.com/stooritaivas

Ota yhteyttä ja kutsu Sari kylään: sari.isotalo@stooritaivas.fi tai 040 504 8965

 

    Uutiset

  • Stooritaivas Helsingin kaupungin videotuottajaksi
    15.12.2017 - Sari Isotalo
    Stooritaivas on valittu yhdeksi kolmesta Helsingin kaupungin videotuottajista. Helsinki kilpailutti julkisesti videotuotantonsa syksyllä. Olemme ylpeitä, että kovassa seurassa tulimme valittujen joukkoon. Ensimmäisen videon teimme Safe ...
    Lue lisää...

  • Alanyassa aurinko paistaa aina
    13.2.2017 - Sari Isotalo
    Vanha kunnon Alanya ei petä koskaan. Aurinko, palmut ja turkoosi meri. Herkullinen ruoka ja ystävälliset ihmiset. Kaikesta kummallisestakin selviytyvät sankarit, matkaoppaat. Turistit, joista jokainen löytää ...
    Lue lisää...

  • Tuotantoyhtiöt YLEn uutisissa
    28.9.2016 - Nina Kallio
    YLE uutisissa kerrottiin tiistaina 27.9. kotimaisten tuotantoyhtiöiden tilanteesta. Stooritaivaan Sari on haastateltavana. Alla linkki, tuotantoyhtiöt kohdassa 15:25. http://areena.yle.fi/1-3066894
    Lue lisää...

  • Blogit

  • Hyvästejä ja iloisia jälleennäkemisiä
    30.3.2017 - Tiina Esama
    Sitä se on. Jälleen kerran on hyvästien aika. Takana on nyt kahdeksan kuukauden pätkä työtä Stooritaivaassa. Se on pitkä pätkä tällä alalla, jossa työsuhde kestää ...
    Lue lisää...

  • Dream team
    19.2.2016 - Sari Isotalo
    Tv-bisneksessä ja videotuotannossa sana "tiimityö" todella myös tarkoittaa sitä. Ja yksi suurimpia haasteita on kasata jokaiseen projektiin juuri ne oikeat tekijät. Tiimin kasaaminen on samalla ...
    Lue lisää...

  • YouTubea kulmahuoneille
    17.8.2015 - Nina Kallio
    YouTube, tubettajat, Tubecon, vlogit.. Mitä näitä nyt on. Yksi asia tuli selkeästi esiin loppuunmyydyssä Tubecon -ammattilaisseminaarissa; Nuoret tavoittaa parhaiten YouTubessa ja kulmahuoneissa ollaan näissä kisoissa ...
    Lue lisää...